یافتن ایمان در صورت و اجتماع در کرم ها

آیا در محراب پت مک گرات عبادت می کنید؟ به خدایان آکنه دعا کنیم؟ هر روز صبح و شب یک آیین مقدس را روی سینک ظرفشویی تمرین کنید؟ آیا زیبایی … دین شماست؟ به نظر می رسد یک سوال مضحک ، کاملاً هذلولی باشد ، با این تفاوت که شاید اینطور نباشد. دیگر نه. همانطور که اعمال رسمی مذهبی در دهه گذشته بدون هیچ نشانه ای از بازگشت قریب الوقوع به طور مداوم کاهش یافت (“هیچ” مذهبی 9 درصد افزایش یافت و 40 درصد هزاره ها به هیچ مذهبی وابسته نیستند) ، مبلغان جامعه به اصطلاح سلامتی افزایش یافتند. شما یکی را می شناسید. یک مطالعه در هاروارد نتیجه گرفت که SoulCycle و Crossfit عملکردهای زیادی مانند مذهب دارند. مطالعه دیگر در FIT نشان داد که 69 درصد از مصرف کنندگان ارزش خریدهایی را پیدا می کنند که باعث می شود احساس کنند عضوی از یک جامعه هستند و خاطرنشان می کند که “ما به مارک های تجاری اعتماد می کنیم تا حس فراگیری را از طریق مذهب و گروه های اجتماعی پیدا کنیم. به نوبه خود ، مارک های زیبایی شروع به قرض گرفتن برخی از مفاهیم و زبان بومی دین کرده اند ، شاید حتی آگاهانه نباشد – و مصرف کنندگان گرسنه اتصال ، مشتاق شرکت در آن هستند.

“دین است کسی ، 26 ساله و یک مورمون سابق ، از طریق تلفن به من می گوید. ما تشریفات را دوست داریم ، مانند اینکه همیشه بعد از سرم از مرطوب کننده استفاده کنیم و قبل از هر دو از پاک کننده استفاده کنیم ، زیرا باعث می شود احساس کنیم کارهایمان در حال انجام چیزی این بسیار شبیه ایمان است – ما احساس کنترل می کنیم. این ارتباط عاطفی باعث می شود که مجدداً اقدام مجدد انجام دهیم و همچنین در شرایطی که همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود مهارت های مقابله ای را تقویت می کنیم. (بگویید ، شما به هر حال زیت می گیرید.) و پاسخی که مغز شما دارد را می توان با ایجاد فضای ویژه برای احساس خاص بودن آن تشدید کرد. برای انجام این کار ، مارک ها در حال استفاده از پدیده زبان بارگذاری شده هستند. اصطلاحات بارگذاری شده دارای اهمیت و وزن عاطفی هستند ، به معنای ایجاد پاسخ مثبت یا منفی شدید است – روشی که این کلمات شما را ایجاد می کنند احساس کردن دلیل اصلی جذاب بودن آنها کاملاً است.

“شما یک بار نتیجه را نمی بینید. هیچ مسئله معجزه آسایی برای هر مسئله ای وجود ندارد – ما می گوییم تشریفات ، نه معجزه. ما در حال بررسی ایده بخشش هستیم. من این را جدی می گیرم وقتی که شما 69 دلار برای یک سرم به من بدهید ، و من نمی خواهم شما را گمراه کنم. ” شارلوت پالرمینو در حالی که روی نیمکت پیک نیک روبروی من یک کراسان را جدا می کند ، می خندد: “ببینید چقدر از زبان مذهبی را ناخواسته استفاده می کنم؟” من به پالرمینو رسیدم تا دقیقاً در این مورد بحث کنم: زبان مشترک بین زیبایی و دین ، ​​اولین سرنخ من از اینکه ممکن است اتفاق خنده داری بین این دو رخ دهد. یک سوم از خط جدید مراقبت از پوست Dieux ، به معنای “خدایان” در فرانسه ، پالرمینو غرق در دین بزرگ شد – پدرش یک استاد رنسانس ایتالیا بود ، و او در مدرسه کاتولیک تحصیل کرد. زبان بومی آن به طور طبیعی به او می آید.

حال ، این واقعیت را در نظر بگیرید که شهری ویراستاران به محبوب ترین محصولات خود “جایزه زیبایی جام مقدس” می دهند. می توانید در Cult Beauty (مستقر در انگلیس) یا مکه (مستقر در استرالیا) خرید کنید ، به باشگاهی به نام TMPL بروید ، شمع هایی به نام Monk and Virgin بخرید. Crown Affair مستقیماً به مارک مصرف کننده گفته می شود “مراقبت از مو ریشه در مراسم دارد”. یک فیلم تبلیغاتی مربوط به Westworld-esque که از راه اندازی مجدد Make Beauty برای ویراستاران ارسال شده است ، قبل از اینکه از شما بخواهد آیا برای “ملاقات سازنده خود” آماده هستید ، یک مراقبه هدایت شده را دنبال می کند. جدیدترین محصول Dieux؟ سرمی به نام Deliverance. پالرمینو می گوید: “ما فقط خود را با استفاده از بسیاری از زبانها یافتیم كه اتفاقاً بسیار مطابق با مذهب یا حتی فرقه ها بود.” و Dieux در حال ایجاد فرقه ای برای خود است: Deliverance 15000 نفر لیست انتظار دارد.

علاوه بر اجرای Dieux ، پالرمینو همچنین دائماً مطالب شخصی خود را ارائه می دهد. بسیاری از بازدیدهای Dieux به احتمال زیاد از طریق سیستم عامل های او انجام می شود (او دارای 167 هزار دنبال کننده در اینستاگرام ، بیش از چهار برابر مقدار مارک تجاری است) ، که اختصاص دادن معنی برای پیروان خود را دارد. البته نه معنای زندگی – معنای پشت زبان پیچیده ای که در صنعت زیبایی و برچسب محصولات شما استفاده می شود. در نمایه وی ، فیلم هایی را پیدا می کنید که رمزگشایی مضاعف ، مرطوب کننده های ضد آفتاب ، دیوانگی غیر سمی و روغن های صورت را رمزگشایی می کنند.

آیا هیچ مذهب جدیدی بدون یک بنیانگذار کاریزماتیک در راس آن موفق شده است؟ این روزها ، بنیان گذاران برند تأثیرگذار هستند و از طرف دیگر ، تأثیرگذارها از سیستم عامل های خود برای بنیانگذاری استفاده می کنند. گذشته از محصولی که آنها تولید می کنند ، ما به این توجه می کنیم که این موسسین تأثیرگذار چه چیزی می پوشند ، چگونه غذا می خورند ، به کجا سفر می کنند ، به چه عللی اهدا می کنند – انتخاب آنها باعث سهولت انتخاب ما می شود. و بنیانگذار – تأثیرگذار به عنوان یک تجسم زنده و تنفس از ارزشهای برند خود عمل می کند. (نویسنده Arabelle Sicardi “درباره خدا و سرمایه داری آگاهانه”: “اگر فکر می کنید نوعی مانع بین یک شخص و شرکتی که آنها اداره می کنند و کاملاً صاحب آن هستند ، می توانید با این تمایز زندگی کنید … اما ما هر روز به ما یاد می دهیم که آنچه ما تولید می کنیم ، این است که توسط کار ما تعریف می شود. “) به طور خلاصه ، من متوجه می شوم که هرچه خریدار از اخلاق بنیانگذار الهام بیشتری بگیرد ، به برند وفادارتر خواهد بود. و بسیاری از این الهامات از داستان اصلی آنها ناشی می شود: چه چیزی باعث شد که آنها در ابتدا خط زیبایی را شروع کنند؟

بعضی اوقات ، یک برند از روی تخصص و دیدگاه متولد می شود. بابی براون در پنجمین قفسه بالای خود ، پنج سال پیش به ITG گفت که قبل از اینکه خط آرایش بدون آرایش خود را راه اندازی کند ، “هیچ کس مجموعه ای عالی از آرایش های ظاهری طبیعی را ویرایش نکرده بود. رژ لب که فقط به نظر می رسید لب ها وجود ندارد. ” اما با طغیان بازار ، مأموریت ها بلندتر شدند و بنیان گذاران شروع به استفاده از مارک های خود برای ارائه جنبه دیگری از دین کردند: هدف.

در یك گزارش ویژه چشمگیر ، بنیانگذار Beautycounter ، گرگ رنفرو (كه احتمالاً مخالف قطبی پالرمینو است ، از نظر فلسفه) گفت كه وی پس از اینکه “پرستار بچه ما به سرطان تشخیص داده شد و در آغوش من فوت كرد ، شروع به جستجوی ایمنی محصولات مراقبت شخصی كرد.” چند ماه بعد. ” شرکتی که او ابتدا ایمنی پیام ها را ایجاد کرده است ، اما بیشتر از آن ، با یک مفهوم همراه است: اگر به عزیزان خود اهمیت می دهید ، باید مطمئن شوید که محصولات زیبایی آنها به آنها آسیب نمی رساند. فراخوان عملی مانند این برای مدل فروش مستقیم Beautycounter استفاده می شود ، جایی که مصرف کنندگان می توانند به عنوان نماینده برند ثبت نام کنند و محصولات (و اخلاق) را به طور مستقل به فروش برسانند. نه تنها انگیزه آنها یک نتیجه نهایی است ، بلکه از نظر احساسی نیز برای انتشار این کلمه الهام می گیرند. صحبت با یک مبلغ “زیبایی پاک” احساس می کند “نجات یافته” اید.

برای بسیاری ، به ویژه در شهرهایی که ممکن است نتوانید به محله خود در Credo بروید یا از فروشگاه Clean At Sephora خرید کنید ، تعامل با یکی از دوستانتان که نماینده Beautycounter است می تواند اولین معرفی شما برای زیبایی “تمیز” باشد. در مصاحبه ای دیگر ، این بار با Vogue، رنفرو تأکید می کند که “بیشترین [consumers] حتی نمی دانند چه چیزی نمی دانند زیرا هیچ کس به آنها نمی گوید – کل صنعت زیبایی بر اساس اسرار ساخته شده است. ” ادعای مکاشفه ای معجزه آسا یا دسترسی انحصاری به اطلاعات ویژه ، نوعی بخشی از برنامه های بنیادی یک دین است. Renfrew هر دو را برای زیبایی انجام می دهد ، و غیر قابل انکار نیز موثر است: خریداران Beautycounter به شدت وفادار هستند. اما فراتر از آن ، آنها همچنین احساس می کنند که هدف را به جلو بردن پیام متعهد هستند. در پایان سال گذشته ، این شرکت 74،472 مشاور را در برنامه فروش مستقیم خود به حساب آورد.

کاسی را از اوایل به خاطر می آورید؟ او به من می گوید که مارک های زیبایی رئیس زیبایی مانند Beautycounter (و مدل های بازاریابی چند سطح مانند Young Living و Lipsense) در میان زنان مورمون بسیار زیاد هستند – او حتی در یک دقیقه شرکت کرد. کاسی نشان می دهد: “من فکر می کنم این مربوط به علاقه زنان مورمون به زیبایی است و اینکه آنها در حالی که هنوز در خانه هستند می توانند کاری عاقلانه انجام دهند.” “اما ما همچنین از سنین جوانی آموزش دیده ایم تا دوباره تبلیغ کنیم ، و به دنبال فرصت های تبلیغی هستیم.” از نظر مورمون ها ، زیبایی در عمل آنها پخته می شود: در سال 1847 ، بریگام یانگ به پیروان خود دستور می دهد که اگر می خواهند خوشبخت و سعادتمند باشند ، “باغات ، خانه های خود ، مزارع خود را زیبا کنید. شهر را زیبا کنید. ” سرانه جراحان پلاستیک در Salt Lake بیش از LA است و در قسمت ابتدایی “زنان واقعی خانه سالت لیک سیتی” ، رسیدن به کمال “به عنوان یک تفریح ​​مورمون” شناخته می شود. اگر این نمایش را دنبال کنید ، می دانید که عمل زیبایی شناسی پزشکی سالت لیک ، خانه دار زن هدر گی ، 20 میلیون دلار ارزیابی شده است. که می توان گفت: در مورمون آمریکا ، زیبایی تجارت بزرگ است. ایمان و صورت به نوعی به طور طبیعی در کنار هم قرار می گیرند ، مانند جوراب های گمشده ای که در نهایت می توانید دوباره جفت شوید. آنها پژواک یکدیگرند.

اگرچه کاسی کلیسای خود را ترک کرده است ، اما اعتراف می کند که عناصر خاصی از ایمان را از دست داده است. “من معتقد هستم ، بنابراین برای من ، مجبور شدم که چیزی را جایگزین آن کنم.” وی بعد از مکث می افزاید: “برای برخی افراد ، ساختار ، آموزه و جامعه با هر اعتقادی آنها را به افراد بهتری تبدیل می کند.” وقتی از پالرمینو می پرسم که آیا فکر می کند یک گرایش مذهبی مانند زیبایی زیبایی دارد ، قبل از پاسخ دادن لحظه ای طول می کشد. “در پایان روز ، کلیساها می توانند مردم را دور هم جمع کنند. آنها کارهای بزرگی برای جامعه انجام می دهند. ” من به این فکر می کنم که چگونه در طول سال گذشته ، حتی مارک های زیبایی نوجوان در اطراف اهداف اجتماعی ، کنار گذاشتن کمک های مالی ، تنظیم برنامه های مشاوره ، جمع شدند. من به کار تنوع و گنجاندن در بازاریابی فکر می کنم – بنابراین بسیاری از افراد دیگر می توانند خود را در تبلیغات زیبایی ببینند ، ببینید که حتی اگر به جای دیگری تعلق نداشته باشند ، آنها به اینجا تعلق دارند. من به دوستی های پایداری که در سراسر قاره ها پیرامون زیبایی ایجاد شده اند فکر می کنم. و من می دانم که حق با اوست.

مطمئناً ، نادیده گرفتن مفاهیم “دین” مبتنی بر سرمایه داری غیرممکن است و شرکت در زیبایی می تواند احساس خرید مثل زیاده خواهی را داشته باشد. (36 دلار برای خمیری که شواهد پشیمانانه برداشتن آکنه را پاک کند و یک تخته سنگ تمیز و جدید به من بدهد؟ کسی در اوایل 1500s با این مشکل روبرو شده بود!) اما بار دیگر ، با پرداخت دهم من به عنوان بخشی از جامعه احساس ارزش می کند. من در دوست یابی مشکل دارم و زیبایی این تجربیات را روغن کاری می کند تا بتوانم احساس کنم عضوی از یک گروه هستم. (با ریشه های فرهنگی و مذهبی کم عمق ، و هیچ گرایشی به معنویت یا حتی تناسب اندام ، این احساس جدیدی برای من است.) جنبه قصه زیبایی ، این واقعیت که می تواند به عنوان یک اتصال دهنده به افراد از هر زمینه ای متفاوت عمل کند ، به همین دلیل است. این وب سایت در وهله اول تاسیس شد. و از این نظر ، کلیسای زیبایی شوم نیست – حداقل جالب است. در بهترین حالت؟ جوشان

“اما اوشینسکی.”

عکس از طریق ITG

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>