چگونه بخوابیم و بخوابیم

شما بالا هستید؟

در این حالت ، شاید سوال مناسب تر این باشد که چگونه طولانی بلند شده ای؟ از ساعت 5 صبح؟ ساعت 3 صبح یا آیا آن وقت بود که بالاخره به طور معجزه آسایی توانستید یونجه را بزنید؟ هیچ دکمه “چرت زدن” برای مغز (حتی پشت گوش پنهان نشده است – ما بررسی کردیم) وجود ندارد ، و در زمان های استرس زای مانند این ، شمردن هر لکه در سقف شما بسیار آسان تر از پرداختن به افکاری است که شما را نگه دارند. یک تسلیت کوچک؟ به نظر می رسد همه در یک قایق هستند. ما برای یافتن بهترین خوابهای Glossier HQ با ما تماس گرفتیم و آنها ابزارهای کوچکی را که به آنها کمک می کند تا خواب و خواب بمانند به اشتراک بگذارند. اگر در ساعات پایانی خود را بی قرار می دانید ، سعی کنید از این لیست پایین بروید تا زمانی که یکی از آنها برای شما مناسب باشد. شانس وجود دارد ، چیزی خواهد شد.

یک قابل هضم را امتحان کنید

“من یک فنجان چای شیرین بیان شیرین بیان مصر می نوشم ، که فکر نمی کنم در واقع مخصوص خواب باشد. من فقط آن را دوست دارم زیرا بسیار زیبا و گرم است و به نوعی احساس نسخه چای پتوی سنگین می شود. سپس سایه های خاموشی خود را به کار می گیرم. ” – آلنا کینگ ، مدیر هنری

“دوست پسر من برای کمک به اضطراب یک بطری منیزیم Nature Made خریداری کرد و وقتی متوجه شدم بطری در حمام ما است و بر روی برچسب” شل شدن عضله “را دیدم ، یکی از آنها را برداشتم. این موارد به من کمک کرده است مثل چیز دیگری که امتحان کرده ام ، به خواب بروم ، احتمالاً به این دلیل که استرس زیادی را در گردن ، شانه ها و باسن خود نگه داشته ام. (که وقتی می خواهید به خواب بروید کمکی نمی کند.) من یک ساعت قبل از خواب را می گیرم. ” – الی پنینگ ، دانشیار ، بازاریابی از طریق ایمیل

“من حدود 20 دقیقه قبل از خواب چای Sleepytime می نوشم. این ترکیبی از بابونه و نعناع است و جدا از اینکه بسیار خوشمزه باشد مغز مضطرب من را آرام می کند. من تماشا می کنم که سکس و شهر تکرار می شود تا زمانی که خواب آلوده می شوم ، و سپس وقتی که رختخواب آماده می شوم ، به جای شمردن گوسفندها ، همه چیزهایی را که سپاسگزارم می شمرم به زودی به اندازه کافی … ”- کاترینا کوره ، دانشیار ، بازاریابی عملکرد

یا مغز خود را از مغز خارج کنید

“من تضمین می کنم که ظرف 15 دقیقه از خواندن کتاب (روی کاغذ یا کوره من) خوابم می برد. چند کتابی که امسال خواندم و دوستشان دارم غیرمتعارف توسط دبورا فلدمن ، سواری یک عمر توسط باب ایگر ، و یک هیجان انگیز عالی نوردیک-نوآر نامیده می شود حافظ علل گمشده توسط جوسی آدلر-اولسن. در حال حاضر دارم می خوانم ناهنجاری ها توسط هرو لو تلیر ، برنده جایزه ادبی گنکور. ” – رکسان کوسنارد دس کلوزت ، مدیر ، سیستم های مالی

“اگر نمی توانم بخوابم ، روزنامه می کنم. من معمولاً فقط روزم را مرور می کنم و هر اتفاقی که رخ داده را می نویسم ، حتی جزئیات کوچک – هرچه بیشتر فکر و یادآوری می کنم ، خسته می شوم. من به تازگی از نظر احساسی چیزهای زیادی برای باز کردن دارم و نوشتن افکارم بسیار خسته کننده است که در عرض 10 دقیقه من را خسته می کند. اگر روزی فوق العاده کسل کننده یا ناخوشایند داشته باشم ، خبرنامه سلیکا جاواد روزانه درخواست های روزنامه نویسی را ایجاد می کند که توسط او و همکاران مهمان ایجاد شده است تا بیشتر روزنامه نگاری کنند ، به ویژه از طریق انزوا! ” —بیانکا گارسیا ، همکار رسانه های اجتماعی

پخش در برخی از صداهای آرامش بخش

“من این فیلم ها را در توصیه های YouTube خود پیدا کردم و به طور تصادفی شروع به تماشای آنها کردم. من صادقانه اطلاعات محدودی در مورد خالق دارم – می دانم او یک طراح است که در ژاپن زندگی می کند ، اما تقریباً همین است. او وبلاگهای خاموش را ارسال می کند که کارهایی مانند پخت و پز و تعمیر کاسه های شکسته را انجام می دهد ، و به نظر من تماشای آنها قبل از خواب بسیار آرام است. من آن را پس انداز می کنم تا هر روز یک قسمت ببینم ، زیرا او قسمت زیادی ندارد. ” – آیریس لیو ، حسابدار ارشد

“من از 10 یا 11 سالگی از صدای تلویزیون یا رادیو برای خواب استفاده می کردم ، بنابراین برای من کاملاً پاولوویان است. اگر من آن را از طریق iPad تماشا کنم ، Netflix مانند پادکست بازی خواهد کرد – من سیستم عامل های جریانی دیگری دارم ، اما به نظر من آنها برای خوابیدن مناسب نیستند. من در یک نمایش که قبلا دیده ام صف می کشم ، پرونده را می بندم تا هوا تاریک شود و آن را زیر بالش پنهان می کنم. من عادت داشتم بازی کنم بال غربی یا دفتر، اما حالا که آنها از Netflix که من با آنها می روم خاموش هستند نهر شیت” – امیلی فربر ، استراتژی برند

“معمولا The Great Bake Off برای خواباندن من کافی است ، اما شب ها احساس می کنم YouTube واقعاً ناآرام ASMR همیشه می تواند مرا به آنجا برساند. من مستقیماً به سراغ کارونا ساتوری می روم ، که چند سال پیش با آن برخورد کردم و سعی می کنم یک آرایش ، مو یا فیلم توجه شخصی پیدا کنم. در ابتدا خیلی عجیب به نظر می رسد – زمزمه های زیادی ، صدای دهان و صدای ضربه زدن زیاد است. اما اگر احساس خستگی در پشت سر خود داشته باشید ، خواهید فهمید که کار می کند. بعد از چند دقیقه درب های من سنگین می شوند ، و نگه داشتن آنها برایم سخت است. سپس ، من از حال رفتم. وقتی صفحه تلفن من تمام شد ، برای شب خاموش می شود. ” – علی اوشینسکی ، دستیار ویرایشگر

“Headspace در ابتدا برنامه ای برای مراقبه و ذهن آگاهی بود ، اما در شش ماه گذشته آنها واقعاً بازی خود را در فضای خواب افزایش داده اند! من عاشق فضای Desert Campfire Sleepcast هستم ، که یک باد پایین با کسی است که صحبت می کند. این تمرینات مختلفی دارد بنابراین شما خسته نمی شوید – شب گذشته این یک تمرین تنفسی بود ، شب قبل از آن تجسم بود. و Ocean Dock Soundscape باعث می شود فراموش کنم که در یک آپارتمان کوچک و بدون طبیعت هستم! بیشتر صداها به مدت 45 دقیقه اجرا می شوند ، که برای من کافی است – من هرگز یک بار که خوابم برده با صدا بیدار نشده ام. اما اگر تمام شب صدا دارید ، ضبط های دیگری نیز وجود دارد که حداکثر 500 دقیقه اجرا می شوند. من آنها را از طریق تلفن Sonos ام ارسال می کنم ، اما اگر در خانه نباشم فقط از طریق تلفن آنها را بازی می کنم. ” -ما-جین لئونگ ، پروژه های ویژه

مونتی کامل

“من واقعاً مشکل خواب داشتم و با مراقبت های اولیه خود در مورد بهداشت خوب خواب صحبت کردم. آیین من قبل از خواب فوق العاده مهم است. من سعی می کنم همه چیز را تا حد ممکن ثابت نگه دارم – مسواک زدن همزمان / شستن صورت همزمان ، سعی در خوابیدن همزمان. سپس 5-10 دقیقه مراقبه خواب روی برنامه Peloton انجام می دهم. من واقعاً مربی آنا گرینبرگ را دوست دارم – صدای او بسیار آرامبخش است. تلفنم را برمی گردانم و وقتی مراقبه تمام می شود ، تلفن خودش خاموش می شود. اگر متوجه شوم که دارم ورق می زنم ، دیگر به الکترونیک بر نمی گردم. بلند می شوم و به اتاق نشیمن می روم و کاری انجام می دهم (بر روی نوع من بخوانید ، بیشتر مراقبه کنید ، به صدای سفید یا موسیقی آرامش بخش دیگری گوش دهید) دیگر تا زمانی که آماده شوم. من فقط می خواهم در رختخواب باشم تا بخوابم تا بدنم بداند جایی برای پاتوق نیست. و اگر واقعاً نمی توانم بخوابم ، Unisom یا ZzzQuil می خورم. ” – سارا کراون ، HRBP برای فناوری و رشد

و ایمن ترین خرابی آخر

“من از 100 حساب می کنم و هر زمان که بهم می خورم یا جایی که هستم را از دست می دهم ، از اول شروع می کنم. من معمولاً از اواسط دهه 70 نمی گذرم! ” – الیزابت Sotchko ، سرپرست gTEAM

عکس از طریق ITG

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>