هر رژ لب در امتداد این محور قرار می گیرد

یک واقعیت جالب برای بازی بعدی یخ شکن که مجبور به شرکت در آن هستید: لوله رژ لب مدرن همانطور که می دانید تقریباً 70 سال پیش ثبت اختراع شده است. و در دهه 50 ، گلوله کلاسیک و خامه ای داخل آن تقریباً تنها گزینه ای بود که از نظر فرمول استفاده می شد. الان خیلی زیاد نیست! آنهایی را دارید که در تمام روز روشن هستند ، آنهایی که فقط یک بوسه به شما می دهند … آنهایی که عبوس هستند ، آنهایی که پودر هستند ، آنهایی که در یک ظرف و یک لوله و یک بطری نوجوان وجود دارد. مثل اینکه بخواهید در Sweetgreen فقط با درخواست سالاد سفارش دهید ، بگویید که برای یک رژ لب جدید در بازار هستید چیز زیادی نیست. نظریه من؟ همه رژ لب ها باید در امتداد دو محور قرار بگیرند: یکی برای رنگدانه ها (محکم در مقابل مات) و دیگری برای پایان دادن به (مات در مقابل براق). آنچه در مورد آن صحبت می کنم در اینجا است:

مات (1)

که در ربع من، بالا سمت راست ، رژ لب های جدی خود را دارید: پوشش کامل مات. مات های مایع مانند این The Lip Bar با یک روکش کاملاً بدون درخشش خشک می شوند و در طول روز ماندگار هستند. همین مسئله در مورد رنگ لب Funt’s Stunna نیز صدق می کند ، هرچند که کمی نرم تر است. لباس بلندی که از این بچه ها می گیرید مناسب موارد ماسک زدن است ، اما زمان کمتری برای بازی دارد (خوش شانس باشید که به یک طرح کلی تار برسید ، اگر قصد چنین کاری را دارید) و آبرسانی کمتر. برای لب های لطیف و کرمی که هنوز هم فوق العاده مات و مات هستند ، رژ لب های Velvet لیزا الدریج را امتحان کنید. فرمول بسته بندی شده رنگدانه ها در طبقه بندی خاص خود قرار دارند … بسیار غنی ، واقعاً شبیه مخمل است. این بسیار زیبا است ، فقط احتمالاً برای مبتدیان مناسب نیست. یک گلوله امتحان شده و واقعی مانند رژ لب مات MAC که فقط چند برش مات نیست و کمتر مات ، قابل استفاده تر است (و احتمالا کمی راحت تر است).

که در ربع دوم فرمول های سنتی رژ لب را پیدا خواهید کرد: Chanel Rouge Allure، Nars Audacious، رژ لب های Kosas … این بچه ها براق هستند اما کاملا براق نیستند (ساتن اتمام کلمه ای است که به احتمال زیاد استفاده می کنید) ، و فرمولهای مومی و خامه ای داشته باشید که در یک کشیدن رنگدانه می شوند و خوب می مانند ، اما لقمه بزرگ برگر را تحمل نمی کنند. آنها همچنین لبهای شکاف خورده یا نازک را می بخشند. من نمی خواهم بگویم که این پایان یک سکه است ، اما من می گویم شما گزینه هایی دارید. همچنین در این ربع مواردی مانند Gloss Stain YSL وجود دارد که ترکیبی از رنگدانه های بالا و درخشش بالاتر است. و درخشش آناستازیا بورلی هیلز یکنواخت است بیشتر مات! فکرش را بکنید مثل اینکه یک مات مایع آخر هفته سکسی را با براق کننده حق ثبت اختراع کرده است.

اگر در Zillow ذکر شده باشد ، ربع III محله داغ جدید خواهد بود. به طور خاص در سمت راست جعبه ، جایی که چیزی مانند Ultralip Glossier قرار دارد. این بافت روند (که می تواند مانند یک مرهم رنگی کار کند) را نشان می دهد یا یک رژ لب خالص بستگی به کاربرد شما دارد) به زیبایی ، با استفاده از روغن های محکم برای درخشش مرطوب کننده. براق کننده بالمی ایلیا بیشتر براق است ، بنابراین به همان اندازه قابل ساخت نیست – آنچه می بینید همان چیزی است که به دست می آورید. و گوشه پایین سمت چپ این چهار چرخ کاملاً تمام شده است. روغن های لب برج 28 براق کننده های سنتی هستند ، البته با نوآوری های کمتر چسبنده. آنها به اندازه یک لاک لاک ناخن براق هستند و رنگی را مانند شما که روی یک قطعه میوه آبدار چمباتمه زده اید ، می گذارند.

سرانجام، ربع چهارم برای مات های خالص است. این بچه ها بدقلق و پوشیده هستند ، بنابراین شما می توانید بدون آینه دوباره درخواست دهید و نگران لکه های اصلی دلقک نباشید. آنها همچنین موهای بادشده را به همان شکلی که ممکن است شخص گوپری باشد ، نمی گیرند. لب لکه Ohii بیشترین رنگدانه را دارد اما یک رنگدانه قابل ساخت است! اگر بخواهید می توانید آنرا محکم کنید. Olio e Osso احساس مرطوب کنندگی می کند اما به وضوح مات تر از مومیایی های دیگر است. و یک لکه لب (یا رنگ لب ، بسته به مکانی که خرید می کنید) مانند این مورد از عزیز عزیز خشک می شود و مانند لب های شما جلویی خشک می شود. به عبارت دیگر: هیچ درخششی به هیچ وجه.

البته ، این فقط یک نمونه از موارد موجود است – تعداد بیشتری رژ لب که من دوست دارم وجود دارد که در جدول جای نمی گیرد. اما ، می دانید ، همه آنها در نمودار جای می گیرد. جایی نکته همین است! من بیشتر در امتداد بازوی بسیار میانی (بنابراین ، نه خیلی مات و نه بیش از حد کاملاً شفاف) آویزان می شوم … و شما؟

“اما اوشینسکی.”

عکس از طریق ITG

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>