روزهای طولانی کار و پیمایش در شب ، در واقع

به خصوص برای کسانی که با تلفن های هوشمند بزرگ شده اند ، تصور اینکه طبیعی است که تمام روز نشستن در مقابل صفحه LED با نور پس زمینه بسیار آسان است. یک یادآوری دوستانه: اینطور نیست! بدن انسان برای آن ساخته نشده است و متأسفانه فناوری ما نیز ساخته نشده است. (رایانه ها به خوبی کار می کنند و به نظر جالب می آیند ، از سردرد و کمردرد جلوگیری نمی کنند. من هیچ قانونی را نمی گیرم – آن را با روح استیو جابز پیش ببر!) خستگی چشم مانند اشعه ماورا بنفش یا کشش نداشتن ، احساس انتزاعی می کند زیرا مسائلی که باعث می شود تا سالها پس از خسارت وارد نشده شروع نمی شود. اما بعد از یک روز طولانی کار کره کره چشم من بیشتر شبیه توپ های پنبه ای است. تو هم همینطور؟ به همین دلیل است که من دکتر کریگ مسکوویتز ، چشم پزشک مستقر در منهتن را با یک تحقیق کاملاً مشخص و خشن فراخوانده ام: آیا فناوری بینایی من را گنگ کرده است؟

به نظر می رسد پاسخ بله کاملا ناراحت کننده ای است. دکتر مسکوویتس گفت: “مردم به طور متوسط ​​شش ساعت در روز به صفحه رایانه خیره می شوند که 50 درصد افزایش نسبت به سالهای گذشته است.” او به آسانی به مطالعاتی اشاره کرد که نشان می دهد چطور نزدیک بینی با استفاده از رایانه و بیرون رفتن از خانه افزایش می یابد – دو عادت ممکن است هنگام کار در خانه هنگام یک بیماری همه گیر جهانی داشته باشید. و اگر این کافی نیست ، شواهد حکایتی نیز وجود دارد. دکتر مسکوویتس ، که توضیح داد عمل وی در سال گذشته افزایش شکایت بیمارانی را که از کدر شدن ، قرمزی یا سردرد شکایت داشتند ، افزود: “من هرگز این همه پرس و جو از جوانان سالم و دارای مشکلات نوری جدید نداشته ام.”

خدا می داند که همه ما به دنبال اخبار مثبت هستیم ، بنابراین در اینجا این است: Doc خوب اطلاعات زیادی است و بهترین نکات خود را برای جلوگیری از خستگی چشم به لطف شما در میان گذاشته است. بیایید از ابتدا شروع کنیم.

کره چشمم می سوزد!

به نظر ناراحت کننده است بیایید دقیق تر شویم

چرا چشمان من چنین است خشک همیشه؟

این به نحوه کار ما مربوط می شود. وقتی چشمانتان شل است (بگویید که مستقیم به جلو خیره شده اید یا با یک دوست مکالمه دارید) ممکن است تا 22 بار در دقیقه پلک بزنید. اما وقتی مغز شما در انجام یک کار صفر شود ، از 56 درصد به 72 درصد پلک زدن کمتری می گیرید. دکتر Moskowitz توضیح داد: “شما در ساعات کار آنقدر پلک نمی زنید و وقتی پلک نمی زنید ، چشمان شما خشک می شود.” خشکی توسط لنزهای تماسی بیشتر می شود ، که دکتر Moskowitz اظهار داشت بسیاری از بیماران وی در طی همه گیری COVID به طور فزاینده ای به آنها اعتماد کرده اند. “اگر از عینک ماسک استفاده می کنید ، آن را مه می کند. و افرادی که زیاد زوم می کنند نیز عینک خود را استفاده نکرده اند. ”

همچنین ، من سردرد دارم.

دکتر مسکوویتس گفت: “به طور معمول ، چشمان شما به چیزهایی نگاه می کند که با شما فاصله زیادی دارند.” “اما اگر فقط به کامپیوتر خود خیره شده اید ، عمدتا روی چیزی هجده اینچ فاصله دارید.” عامل دیگر؟ کار از خانه بدون این که همکارانتان در مقابل شما نشسته باشند ، یا دور یک میز بزرگ در یک اتاق کنفرانس بنشینید ، چشمان شما دلیل کمتری برای نگاه کردن به لپ تاپ شما دارد.

من زیاد در مورد نور آبی شنیده ام؟ آیا این در همه اینها نقشی دارد؟

مطمئناً اینطور است. در حالی که دکتر Moskowitz تأکید کرد که نور آبی بر شبکیه چشم شما تأثیر نمی گذارد و باعث آسیب دائمی نمی شود ، اما می تواند منجر به خستگی چشم و سردرد شود.

آیا می توانم کاری انجام دهم؟

آره! نه تنها اقدامات آزمایش شده و واقعی برای رفع عوارض جانبی موقتی خستگی چشم وجود دارد ، بلکه برای محافظت از بینایی شما برای طولانی مدت بسیار حیاتی هستند.

اول از همه ، دکتر Moskowitz تأکید کرد که ، هنگامی که شما می توان بدون لنزهای تماسی بروید ، شما باید. قطره چشم یا اشک مصنوعی می تواند به تسکین خشکی چشم کمک کند ، که از وخیم شدن قرمزی و تحریک جلوگیری می کند. و همچنین مهم است که به طور منظم از دیدن صفحه خود فاصله بگیرید. وی توصیه کرد: “طبق قانون 20-20-20 ، هر 20 دقیقه که روی رایانه خود هستید ، به مدت 20 ثانیه به چیزی 20 فوت دور نگاه کنید.”

بسیاری از رایانه ها دارای تنظیمات دید در شب برای حفظ ریتم شبانه روزی شما هستند (قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور آبی می تواند خواب رفتن را در شب سخت تر کند) با جایگزینی نور آبی با یک نور کم نور و نارنجی. این یک روش رایگان و آسان برای کاهش برخی از استرس های مرتبط با قرار گرفتن در معرض نور آبی است ، اما یک مسئله وجود دارد. اگرچه چشمان شما دیگر در برابر نور آبی فشار نمی آورند ، اما برای خواندن در صفحه تاریک ممکن است نیاز به تلاش بیشتری باشد. با کمی پول بیشتر می توانید روی یک عینک نور آبی سرمایه گذاری کنید. این لنزها با لنزهای خاص و بدون نسخه مجهز شده اند که طول موج های نور آبی را قبل از رسیدن به چشم شما فیلتر می کنند. دکتر مسکوویتس گفت: “اینها بسیار موثر هستند ، اما مانند هر چیز دیگری ، به محل خرید آنها بستگی دارد.” برندی که وی در عمل توصیه می کند Pixel است.

خوب ، اگر خیلی دیر شود چه می شود.

برای عذرخواهی؟

دید من قبلاً به خطر افتاده است!

هنوز هم می توانید به توصیه های بالا عمل کنید تا از تخریب بیشتر بینایی خود جلوگیری کنید. برای یک راه حل دائمی تر ، ممکن است یک روش لیزر برای اصلاح بینایی را در نظر بگیرید.

موردی که احتمالاً از آن شنیده اید لاسیک است. با این حال ، بسیاری از چشم پزشکان اکنون لاسیک را منسوخ می دانند ، زیرا این یک روش تهاجمی است که شامل ایجاد برش های کوچک است. دکتر Moskovitz گفت: “قرنیه چشم شما پر از اعصاب است ، که شما آنها را می دانید زیرا وقتی یک تکه چیزی در چشمان خود دارید ، واقعاً آن را احساس می کنید.” این اعصاب علاوه بر اینکه شما را از یک مژه ولگرد یا تکه ای از گرد و غبار آگاه می کند ، به مغز شما اطلاع می دهد که چه زمانی کره چشم شما می تواند از یک رطوبت شاداب کننده استفاده کند. “وقتی جراحی لاسیک انجام می شود ، برخی از اعصاب بریده می شوند و دیگر رشد نمی کنند.” از آنجا که اعصاب شما کمتر است ، به همان اندازه پلک نمی زنید ، که همانطور که قبلاً در مورد آن صحبت شد ، منجر به خشکی چشم می شود. و البته خشکی با خیره شدن به رایانه بیشتر می شود. دکتر مسکوویتس اضافه کرد: “افرادی که در گذشته به لاسیک مبتلا شده اند احتمالاً در حال حاضر حتی از این هم بدتر هستند.” متاسف!

یک گزینه جایگزین بهتر ، یک روش اصلاح بینایی به نام ASA یا فرسایش سطح پیشرفته است. دکتر مسکوویتز می گوید: “فناوری از نظر اصلاح نزدیک بینی یکسان است ، اما هیچ برشی وجود ندارد و بافت کمتری تحت تأثیر قرار می گیرد.” این بدان معنی است که اگر نسخه بالایی دارید که قبلاً شما را برای Lasik منع مصرف نکرده است ، ممکن است کاندیدای ASA باشید. اگر قرنیه شما نازک باشد ، شما یک کاندیدای خوب نیستید ، این یک بیماری نادر است که می تواند توسط پزشک تشخیص داده شود. و لیزر هنوز نمی تواند دور اندیشی را درمان کند ، شرایطی که شما از دور به خوبی می بینید اما همه چیز از نزدیک تار به نظر می رسد. با این حال ، همانطور که دکتر مسکوویتس اظهار داشت: “در دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم ، دور بینی بسیار کمتر از کوته بینی است.”

پیمایش مبارک!

“اما اوشینسکی.”

عکس از طریق ITG

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>