آخرین چیزی که شما در سال 2021 نیاز دارید لیستی از آن است

سه سال پیش ، رایحه درمانی ، مربی مدیتیشن و مربی یوگا ، جنین تاردیف ، همه چیز را در Top Shelf خود به اشتراک گذاشتند. و از آن زمان ، او مشغول است! Tardif یک مارک تجاری راه اندازی کرد ، مادر شد ، شروع به مشاوره کرد و پادکست تولید کرد (که می توانید در اینجا گوش کنید). پذیرش آن بسیار زیاد است ، مخصوصاً برای شخصی که مانتراش این است: “وقتی نیمی سریع حرکت می کنید ، دو برابر بیشتر متوجه می شوید.” همانطور که ما به یک سال جدید می رویم ، ITG با Tardif آشنا شد تا از او در مورد استفاده بیشتر از فرصت های جدید راهنمایی بگیرد. اولین نکته او؟ قطعنامه ها را بیرون بریزید. ادامه مطلب را بخوانید.

“من هرگز به این جمله” سال نو ، جدید من “علاقه مند نبوده ام ، زیرا بر خلاف مار که پوست خود را یک قطعه می ریزد ، انسان به طور مداوم و به تدریج تکامل می یابد. قطعنامه سال جدید کمی ، عمل محور و ملموس است. اما این سالی نیست که بخواهید خودتان را با تصمیمات سنگین کنید – به جای اینکه عضو فشارهای ناشی از هدف گذاری شوید ، می توانیم آیین های کوچک و روزانه ای را که به تقویت انعطاف پذیری کمک می کنند ، تمرین کنیم. و هنگامی که ذهن آگاهی را به عنوان راهی برای زندگی در نظر می گیریم ، انجام تغییر طولانی مدت آسان تر است. اگر در این طرز تفکر تازه کار هستید ، در اینجا فوری باید بررسی کنید: چگونه می خواهید امروز برای عزیزان ، همکاران و خودتان حاضر شوید؟ بسیاری از تکنیک های امتحان شده و واقعی برای عمد بیشتر بودن در روز وجود دارد.

اعمال ساده را با معنی تزریق کنید

من اغلب از من خواسته می شود که تفاوت بین روال و مناسک را توضیح دهم ، و قصد در بالای لیست مواد لازم برای مورد دوم قرار دارد. وقتی با احترام به چیزی ساده مثل چای صبح می رسانید ، این مفهوم را در خود مجسم می کنید که روش انجام یک کار ، روش انجام همه کارها است. یک عمل به ظاهر پیش پا افتاده می تواند تشریفاتی شود و زمینه را برای وقت و توجه شما در بقیه روز فراهم کند. به گفته موریل باربری ، فیلسوف فرانسوی ، “وقتی چای آیینی می شود ، در قلب توانایی ما برای دیدن عظمت در چیزهای کوچک قرار می گیرد.”

استنشاق کف دست را تمرین کنید

حس بویایی ما راهی مستقیم به سیستم لیمبیک دارد ، بخشی از مغز که احساسات ، خاطرات و حالات را کنترل می کند. این باعث می شود که رایحه درمانی ابزاری قدرتمند برای تنظیم اهداف تنها با چند بار تنفس عمیق باشد. [Ed note: ever hear the advice to sniff something while studying and then again during a test for a better performance? This is kind of like that.] استنشاق کف دست استنشاق یک ترکیب معطر درمانی از کف دست شماست. اگر به احساس بالابردن یا خاکی بودن برای احساس زمین در کف دست خود نیاز دارید ، علفی بزنید (3rd Ritual گزینه هایی را ایجاد می کند ، اگر ضرر کنید) ، سپس آنها را به هم بمالید تا روغن های طبیعی پوست بوی آن را فعال کنند. سپس کف دست خود را چند اینچ جلوی صورت خود فنجان کنید ، نفس عمیق بکشید ، سپس دستان خود را خارج کنید تا آزادانه بازدم کنید. همانطور که می خواهید ، تکرار کنید ، همانطور که می خوانید یک نیت را بخوانید. مانترا دیرینه من که احساس استرس می کنم این است که در هنگام استنشاق در سکوت می گویم “بگذار” و وقتی نفس می کشم “برو” – هر چقدر می توانی با کلمات خود صرفه اقتصادی داشته باشی بهتر است ، زیرا تکرار و حفظ جملات ساده راحت تر است زمان.

یک ظرف برای تمرکز ایجاد کنید

ایده نشستن برای مراقبه می تواند دلهره آور باشد ، اما دادن یک نقطه تمرکز به خود یک طعمه زیبا و تغییر برای شروع است. در فلسفه یوگیک و بودایی ، مراقبه از طریق مراسمی با تمرکز یک نوک به نام تراتاکا امکان پذیر است. برای انجام این کار ، نگاه خود را به نقطه ای از دیوار یا شعله لرزان شمع بچسبانید – همانطور که ذهن در کانون خود قرار دارد ، فضای بین افکار طولانی شده و فضای حضور و آرامش را ایجاد می کند. من بدیهی هستم که مغرضانه هستم ، اما شمع 3rd Ritual’s Bel از میل به کمک به ما برای رهایی از اتصال به تلفن در حالی که این روش را به وجود آورده بود متولد شد. Bel برای اندازه گیری زمان از آتش ، جاذبه و صدا استفاده می کند. شما یک سنجاق را در علامت دقیقه انتخابی خود در شمع قرار می دهید ، و با ذوب شدن موم ، سنجاق می افتد و باعث ایجاد طنین انداز می شود.

تشکر کنید

اگر راز داشتن همه اینها درک این نکته باشد که شما قبلاً انجام داده اید چه می کنید؟ یکی از معلمان من می گفت بدون لطف و لطف نمی توانی فضل پیدا کنی. مکث برای تشکر از همه چیزهایی که دارید ، حتی امتیازات نامحسوس و همیشگی بدن و نفس ، یک روش موثر برای مهار تفکر فراوانی است. برای ثابت ماندن ، سعی کنید این عمل را به ساعت خاصی از روز مانند شام وصل کنید. اگر با شخص دیگری زندگی می کنید ، می توانید قدردانی را نیز به یک تبادل مشترک تبدیل کنید.

آن را بنویسید

شوهرم دوست دارد شوخی کند که داخل بالش من یک لامپ وجود دارد ، زیرا من 10 چیز را به یاد می آورم که در لحظه دراز کشیدن به لیست کارهایم اضافه کنم. راه حل مورد علاقه من برای حل و فصل افکارم روزنامه نگاری است. به نظر تمیز کردن تار عنکبوت ذهن متفکر من است و اغلب ثابت می شود بصیرت دارد. بیشتر شب ها من به راحتی هرچه در مغز من می چرخد ​​را به صورت جریان هوشی غیرخطی و بارگیری شده روی صفحه یادداشت می کنم. اما اگر احساس می کنم گیر کرده ام ، دستورالعمل ها فوق العاده مفید هستند. “

– همانطور که به ITG گفته شد

عکس از طریق آیین سوم

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>